Lav Sol Over Århus

Lokal kampagne for Aarhus Strøgforening i forbindelse med genåbningen af samfundet, produceret af Unik Media. I reklamefilmen fortæller vi historien omkring diversiteten af butikker og lokale købmænd hele vejen fra M.P. Bruuns Gade til Domkirken. Her bliver vi guidet fra ende til ende af Nick Horup, som tager os med fra den ene unikke butik til den næste. Reklamekampagnen har kørt på sociale medier samt Aarhus Stiftstidende, for at promovere by- og butikslivet i på Strøget i Aarhus.

Easy Installation

Directors Cut af den internationale kampagne “Easy Installation” for PanzerGlass, produceret af Unik Media. Kampagnen har udgangspunkt i et af brandets vigtigste KPI’er og tager det til ekstremer for fremme budskabet. Resultatet er en action spækket reklamekampagne med en filmisk billedside. Til kampagnen blev ydermere udarbejdet mindre reklamespots til annoncering, professionelle billeder samt en kort teaser til Linkedin.

ClearCaseColor

International reklamekampagne for PanzerGlass i forbindelse med lanceringen af den nye produktkategori ClearCaseColor, produceret af Unik Media. PanzerGlass ønskede at kampagnen skulle drage tråde fra alle verdenshjørner, hvor inspirationen til de forskellige farver stammer fra. I filmen bliver vi kastet fra en verdensdel til en anden, fra den traditionelle PG orange i Nyboder i København, til True blue med inspiration fra den Amerikanske popstjerne Madonna. Filmene er blevet brugt både separat og samlet i 67 forskellige lande på Sociale medier samt som in-store materiale i retail.

Be The Change

International kampagne for PanzerGlass i samarbejde med Pro Climber Alizée Dufraisse, filmet i Sydfrankrig. Kampagnens hoved udgangspunkt var den nye bæredygtige emballage som PanzerGlass introducerede og i denne sammenhæng ønskede de at fortælle den historie igennem en profil som er tæt med naturen og hendes omgivelser. I kampagnefilmen her fortæller Alizée Dufraisse hendes historie, samt uddyber hvorfor sustainability og bæredygtige brands betyder så meget for hende.
Kampagnen har haft stor succes på PanzerGlass’ online platforme, og er yderligere blevet anvendt som billboard materiale i både Dubai Mall samt Dubai Duty Free i DXB.

HardCase

International lanceringskampagne of produktet HardCase af PanzerGlass produceret af Unik Media. Kriterierne var at det skulle fremstå tydeligt at dette produkt var det mest solide de havde produceret til dato. Unik Media ønskede dermed at bringe produktet ud og et hårdført miljø, ved at involvere en professionel parkourudøver. Teamet arbejdede ydermere for at sørge for at filmen havde et lige så rugged look og feel som resulterede i at budskabet stod klokkeklart.

Performance Solution

International kampagne for PanzerGlass produceret af Unik Media. Ønsket var at fremvise det nye beskyttelsesglas til Apple Watch på en kreativ måde. Unik teamet valgte derfor at vise, at det var den generelle forbrugers synspunkt. Resultatet er en kampagnefilm, hvor det står klart at man sagtens kan have det sjovt med sporten, uden bekymringer for skade på sit Apple Watch.

SWISSTIME

Brand film for SwissTime produceret af Unik Media. Ønsket her var at det grundlæggende tema skulle være mystisk, dramatisk og næsten som en teaser til en ny James Bond film.