Real People, Real Stories

Et HR koncept udviklet til PanzerGlass, som havde til formål at gøre deres onboarding mere personlig og udfordre den mere traditionelle corporate metode.
De forskellige videoer præsenterer nogle af virksomhedens medarbejdere, hvor man lærer dem at kende og får et indblik i dem og deres hverdag på et mere personligt plan.
Konceptet bliver anvendt i deres stillingsopslag og har hjulpet PanzerGlass med onboarding af nye højt kvalificerede medarbejdere gennem en længere periode.

Vi er THE HOUSE

Præsentationsfilm af virksomheden The House, produceret af Unik Media. I filmen fortæller Jeanette Omann om The Houses’ faciliteter og tilbud til det århusianske erhvervsfolk.
Der blev produceret en primær film, som på smukkeste vis præsentere bygningens luksuriøse indretning og den entreprenante atmosfære, samt to mindre videoer til mere målrettet promovering.

Bag om Suit Club

Præsentationsfilm af jakkesæt virksomheden SuitClub.dk, produceret af Unik Media. Filmen sætter fokus på ejerne, kvaliteten i deres produkter og deres passion for skræddersyet jakkesæt.
Kampagnen bestod af en primær film til at styrke deres position og brand awareness samt tre mindre film til at skabe opmærksomhed og konverteringer på sociale medier.

SPRAY Twice A Day

Håndtegnet tegnefilm om PanzerGlass rengøringsprodukt SPRAY twice a day, produceret af Unik Meda. Videoen blev produceret som en salgsfremmende element til PanzerGlass’ antibakterielle spray til at rengøre sin mobil.
Filmen skulle bruges internationalt og blev derfor udformet på seks forskellige sprog. Den illustrerer og fortæller vigtigheden at af rengøre sin mobil på lige vilkår som at vaske hænder, holde afstand og bære ansigtsmaske.

Fifa 21 release – BILKA

Intern informations video for Salling Group til Føtex og Bilka vedrørende release på FIFA 21, produceret af Unik Media. Filmen er opbygget af en masse komiske indslag og referencer rettet mod at informere den yngre målgruppe mest effektivt. Eftersom videoen havde positiv effekt internt i Føtex og Bilka, valgte en håndfuld af de enkelte butikker at anvende videoen som reklamemateriale mod deres kunder.